Magatartástudományi Intézet

A tréning célja, hogy az ÁOK háttérszolgáltatásában dolgozó munkatársaknak segítséget nyújtson a minőségi ügyfélszolgálat és az ügyfélközpontú viselkedés kialakításához, a mindennapi kommunikációs helyzetek kezeléséhez. A kapcsolati háló sokszínűsége miatt különösen fontos, hogy az adminisztrációban dolgozó munkatársak hatékonyan tudjanak együttműködni az oktatókkal, kutatókkal, a szervezeti egységek vezetőivel, az ügyintéző és ügyvivő szakértő munkakörben dolgozó intézeti és klinikai munkatársakkal és nem utolsó sorban a hallgatókkal.


A tréningen szó esik az ügyfelekkel való minőségi kapcsolattartás hatékony formáiról, érvelési és meggyőzési technikákról, konfliktuskezelésről, valamint gyakorolható a hatékony, asszertív kommunikáció és kapcsolattartás az ügyfelek különböző csoportjaival is.